Vienkārši paņēmieni, kā uzlabot savu emocionālo stāvokli

 

attiecibu_veidosana

Izrādās, pozitīva noskaņojuma un emocionāla pacēluma radīšanu var radīt mākslīgi jeb patstāvīgi. Ja vien ir liela vēlēšanās. Šīs idejas īstenošanai ir veltīti daudzi vingrinājumi un apmācības. Šodien izpētīsim vienu laba garastāvokļa radīšanas variantu, ko nosauksim par "Turi smaidu".

Tā būtība ir ļoti vienkārša – vairākas reizes dienā, piemēram, darbā, mājas uzkopšanas vai citu darbu pārtraukumos, turi smaidu apmēram 1 minūti. To vari darīt gan mašīnā, gan autobusā, skatoties televizoru – visur, kur tev ir komfortabli.

Neuztraucies, ja sākumā seju rotās nevis smaids, bet drīzāk rūpju vai noguruma grimase. Tas ir normāli, jo muskuļi ir nedaudz atrofējušies un, lai tos atgrieztu tonusā, ir nepieciešams laiks. Pēc apmēram 7-10 sekundēm muskuļi atgriezīsies normālā stāvoklī, sejas mīmika atslābināsies, un tavu seju rotās skaists smaids.

Tāpēc, lai nejustos neērti, pirmās reizes šo vingrojumu labāk dari tad, kad esi vienatnē. Tas ir ļoti svarīgi, jo šī treniņa rezultāts tiek sasniegts tikai ar emocionālā stāvokļa pozitīvo attieksmi.

Tiklīdz tu atslābināsies, šī situācija tevi sasmīdinās un pazudīs jebkāds stress vai saspringums. Tā rezultātā garastāvoklis uzlabosies un pie neizdarītajiem darbiem varēsi ķerties ar jaunu enerģijas devu.

Lūk, daži padomi par to, kā smaids var mums palīdzēt dažādās dzīves situācijās:

Smaids pirms sarunas (pa telefonu). Pirms sāc sarunu, iedomājies kaut ko labu, un pasmaidi. Šis vienkāršais uzdevums veido nākamās sarunas pozitīvo noskaņu. Dzirdot tavu „smaidošās” balss toni, sarunas biedram uzlabojas garastāvoklis un jūsu saruna turpināsies pozitīvā gaisotnē. Izrādās, ka 70% gadījumu šādi sāktas sarunas rezultāts ir veiksmīgs. Es domāju, ka arī tu par to jau esi pārliecinājusies.

Emocionālās spriedzes mazināšana, izmantojot smaidu. Šis vingrinājums būs nozīmīgs emocionālā stresa laikā. Tu esi dusmīga, vai „uzvilkta”? Paej kaut kur maliņā un pasmaidi. Dažas pirmās sekundes tu sajutīsi diskomfortu, bet vēlāk nāks emocionālā relaksācija. Un tas ir viss. Ar jauniem spēkiem un bez stresa vari atgriezties pie darba vai risināmā jautājuma.

Atsprindzini sarunu biedru ar smaidu. Vingrinājums ir līdzīgs iepriekšējam, bet atšķirība ir tā, ka tas jādara publiski, tiešā saskarē ar sarunu biedru. Ja sarunu biedrs ir saspringts, uzsmaidi viņam. Tikai noteikti draudzīgi, ar nelielu kautrīguma devu. Un noteikti bez sarkasma vai izsmiekla.

Smaids iepazīšanās brīdī. Jaunas pazīšanās vienmēr rada diskomforta sajūtu. Padari šo situāciju vienkāršāku ar nelielu smaidu un mēģini to uzturēt visas sarunas gaitā. Tas noteikti veicinās daudz pozitīvāku tikšanās rezultātu.

Smaidi pat tad, ja saraksties ar citu cilvēku. Ir pierādīts, ka cilvēka emocionālais noskaņojums ir sajūtams pat caur tekstu. Tāpēc pirms atbildes uzrakstīšanas, izdari ieelpu un izelpu, pasmaidi un tikai tad ķeries klāt atbildes rakstīšanai. Tavs smaids tiks izlasīts starp rindiņām. Un rezultātā, ja tiks norunāta tikšanās, saruna risināsies jau iepriekš radītā pozitīvā gaisotnē.

Nekad neaizmirsīsim par smaida spēku – gan tamdēļ, lai pašas sev radītu patīkamu emocionālu stāvokli, gan, lai sasniegtu pozitīvu rezultātu biznesā, gan vienkārši – sazinoties ar apkārtējiem cilvēkiem.

Uz tikšanos tepatās,

Aija

Interesanti raksti :

 

Tags: , ,

Ko citi saka:

Esi pirmais un pasaki kaut ko!
  • Pievieno savu atbildi
     
    Your gravatar
    Es
     
     
     

     
     
 
Saņem bezmaksas e-grāmatu "5 Stila Kļūdas" un iknedēļas jaunumus!

Saņemt e-grāmatu >>>>

Bezmaksas e-gramata