Kā mainīt savu dzīvi – patiesībā viss ir vienkārši…

ka_mainit_dzivi

Mums visām ir īpašības, kuras mums pašām nepatīk. Mēs varam otram uzkliegt, bet pēc tam pašām par to kauns un neomulīgi. Mēs varam uz nakti pieēsties, un pēc tam slikti guļam un resnējam. Mēs bieži sev sakām, ka ar pirmdienu (nez kāpēc nekad, ka ar rītdienu… ) sāksim vingrot vai mainīt savu ēdienkarti, mazāk ēst vakaros, jo sen jau ir laiks. Un tā tālāk. Un nekas nemainās.

Ko darīt? Vispirms sāc pierakstīt un veidot visu savu „aizmugurējo” domu sarakstu. Piemēram, ja kaut ko izdari ne tā, bet pēc brīža saproti, kā tad vajadzēja, pieraksti: kas kādā situācijā jādara, bet kas nekādā gadījumā nav jādara.

Nākamajā etapā visus šos pierakstus sadali divās daļās: jāizdara un nav jāizdara. Bet tālāk viss ir vienkārši: katru dienu šo sarakstu pārlasi un atceries šodienas notikumus. Ko tu izdarīji no tā, ko nebija jādara? Bet ko neizdarīji no tā, kas bija jāizdara? Un saproti, kāpēc.

Pēc kāda laika tu sāksi „pieķert sevi” jau negatīvo notikumu pašā sākumā un sāksi rīkoties citādāk. Šis saraksts „ierakstīsies” tavā zemapziņā un tu jau sāksi dzīvot citādāk. Gribi, lai tavā dzīvē būtu pārmaiņas, būs jārīkojas tā, kā nekad līdz šim neesi rīkojusies.

Gribi laimīgu ģimeni? Pārstājiet vien uz otru burkšķēt. Gribi, lai vīrs palīdzētu mājas darbos? Nezāģē viņu, nepārmet, bet izdomā, kā rīkoties, lai viņš to izdarītu ar prieku. Padomā un realizē. Gribi, lai pret tevi bērni izturētos labi? Pārstāj uz viņiem kliegt un viņus trenkāt. Labāk padomā, kas būtu jāizdara, lai viņi gribētu tev palīdzēt paši. Kā pret viņiem jāizturas, kā ar viņiem jārunā? Gribi lielāku dzīvokli? Vai beidzot sākt dzīvot atsevišķi no vecākiem? Pievieno to sava saraksta sadaļai „Kas ir jādara”. Un katru dienu analizē, ko tu šodien izdarīji, lai šim mērķim tuvotos.

Ja to darīsi katru dienu, pēc 3 mēnešiem tu redzēsi pirmos ievērojamos rezultātus.

Sarežģīti? Nē, nav sarežģīti. Nepierasti? Jā, nepierasti. Un kā tad tu domāji? Ar ieradumiem cīnīties nav viegli. Bet kaitīgie ieradumi – tie nesaistās tikai ar smēķēšanu un alkohola lietošanu vien.

Uz tikšanos tepatās,

Aija

Interesanti raksti :

 

Tags: , ,

Ko citi saka:

Esi pirmais un pasaki kaut ko!
  • Pievieno savu atbildi
     
    Your gravatar
    Es
     
     
     

     
     
 
Saņem bezmaksas e-grāmatu "5 Stila Kļūdas" un iknedēļas jaunumus!

Saņemt e-grāmatu >>>>

Bezmaksas e-gramata