Personīgā brenda formula

Not like manyPasaule, kurā dzīvojam mainās katastrofiski ātri un tās zināšanas un prasmes, kas aktuālas bija pirms 10 gadiem, attiecībā pret jauno pasaules modeli ir morāli novecojušas.

Arvien vairāk cilvēku sāk saprast, ka, lai būtu pieprasīts, ir jāapgūst kaut kas jauns un, ir jāmainās atkarībā no prasībām. Ja agrāk cilvēka prātus bija pārņēmis algota darbinieka domāšanas veids, tad tagad, lai tu būtu veiksmīga, tev jāpiemīt biznesmeņa īpašībām. Cilvēkam ir jāprot pārdot savu darbu, savas prasmes, jāprot veidot kolosālus projektus un jārada savs vārds – personīgais brends jeb zīmols.

Sava brenda radīšana jāsāk no tā, ka tu apzinies savu sūtību, no tā, ka tu izjūti kaisli pret to, kas tev sniedz patiesu gandarījumu.

Ja tu sapratīsi savu sūtību, tu uzliksi sev augstu latiņu un tātad arī augstas prasības pret sevi. Šai ceļā ir ļoti svarīgi būt uzmanīgai pret apkārt esošo. Jo tas, kas tev ir apkārt var būt vai nu tavs enkurs vai vējš tavās burās.

Veidojot savu brendu, cilvēkam ir jānosaka savas stiprās puses, prasmes un unikālos talantus, bet pēc tam, ņemot vērā savu unikalitāti, sevi jāprezentē pasaulei.

Neliela atkāpe. Nesāc tagad satraukties, ka tev var nebūt talantu, īpašu prasmju vai,ka tev ir jau 40 vai pat 60. Nekad neticēšu, ka tevī nav kaut kā īpaša…Padomā!

Pirmkārt, tu jau ar to vien vari būt unikāla, ka savos 40+ esi atradusi savu ideju, apguvusi jaunu prasmi un tas var būt jebkas – īpašu kūciņu cepšana, īpašu tamborējumu veidošana, īpašs tulkojumu veikšanas stils, īpašas privātskolotājas stundas ar savu īpašu pieeju, īpaši matu griezumi, īpaši manikīra pakalpojumi utt.utt.utt. Ja tev liekas, ka tava prasme nav nekāda īpašā, tad padari to par tādu!

Tagad sāc nojaust, ka tev, iespējams, pieder ne viena vien īpaša prasme?

Personīgā brenda formula:

Personīgais brends ir: meistarība + individualitāte + komunikativitāte

Meistarība = prasmes, kuras tirgū tiek vērtētas

Individualitāte = tavas atšķirības un unikālās iezīmes

Komunikativitāte = prasme veidot kontaktu tīklu, pareizi domāt un runāt par sevi pasapzinigas-sievietes

Viena no galvenajām personīgā brenda sastāvdaļām ir palīdzība citiem cilvēkiem. Tā var būt nesavtīga palīdzība, kas var izpausties kā labs padoms, sadarbība utt. Ja tu kaut ko vēlies no dzīves saņemt un būt veiksmīga, vispirms atdod un palīdzi sasniegt panākumus citiem cilvēkiem. Tas ir dzīves likums.

Personīgais brends ir ātro pārmaiņu ēras atbalsta punkts. Ja tev ir savs brends, tu varēsi atrast balansu starp ārējo un iekšējo pasauli – tātad būt veiksmīga un laimīga.

Uz tikšanos tepatās,

Aija

Interesanti raksti :

  • Šoreiz  bez vārdiem un liekvārdības.   Neatkarīgi no tā vai tu esi māte vai meita,  vai tev šobrīd  25, 40 vai 65, ziema aiz l ...

  • Šodiena ir tā diena, kas pieder mums, kad vēlos no sirds sveikt mūs visas kopā un katru atsevišķi! Gan māmiņas, gan vecmāmiņas, gan tās, kurām ...

  • Žurnāls Forbes ir publicējis 2010.gada visaugstāk apmaksāto Holivudas aktrišu sarakstu un pārsvaru gūst „labākā vecuma” pārstāves! Sandra Bullo ...

  • Sākot ar šī gada 23.oktobri Ja arī tu esi nolēmusi un arī apņēmusies līdz Ziemassvētkiem notievēt un nevis ar drastiskām metodēm un diētām, be ...

  • Mums katrai šodien diena jau saplānota – vieniem baznīca, viesu galds, citiem viesošanās pie draugiem…TV…. Atrodiet brīdi šovakar vai rīt, izslēd ...

 

Tags: , , , , ,

Atbildes pavisam: 1

Man ir ko teikt »

 
  • Labs ieteikums!
    Tapec milaas sievietes, meklesim dazadus pulcinus,hobijus un galvenais nenobities un sakt kaut ko darit ! Nekas nav labaks, ka apdavinat ar savu roku darinajumiem savus milos, tadejadi ari atklajot savu meistaribu……savu brendu!

     
     
     
  • Pievieno savu atbildi
     
    Your gravatar
    Es
     
     
     

     
     
 
Saņem bezmaksas e-grāmatu "5 Stila Kļūdas" un iknedēļas jaunumus!

Saņemt e-grāmatu >>>>

Bezmaksas e-gramata